2014-06-04

Birželio reikalai

Ateidamas birželis iš paskos atsivedė ir savo TOP 5:
1. Nors man rašant šį įrašą Tėčio diena jau yra praėjusi, negaliu apie ją neužsiminti, nes savo šeimos tėčiams mudvi su sese ruošiam dovanėlę, kurios nepavyko įgyvendinti iki reikiamos dienos. Tačiau jau galiu pasidalinti nuotrauka to, ką padovanojau Martynui jo antrosios Tėčio dienos proga. 

Apie beveik genialų serialą "Breaking Bad" jau esu kalbėjusi. Pirmiausiai jis apsėdo Martyną, paskui ir mane. Dar ir dabar kartais pasiilgstu jo nuotaikos ir netikėtų siužeto vingių... Todėl kai interneto platybėse pamačiau šią idėją, nebegalėjau nusiraminti ir tiesiog privalėjau spėti ją įgyvendinti iki greičiausiai nusimatančios Martynui skirtos progos.
P.S. bambukinę pjaustymo lentelę pirkau  pati, o būtent taip, kaip norėjau ją išgraviravo www.graviruojam.lt.

2. Jau senokai svajoju Ugnei pasiūti suknelę iš senų Martyno marškinių. Ir čia nebūtų jokio iššūkio, bet matot, aš ir siuvimas - tai tarsi vienas kito nemėgstantys kolegos darbe. Bendraujam tik iš reikalo. Moku įsiūti sagą ar tvarkingai palenkti kelnes, netgi gražiai sulopyti džinsus moku. Rankytėmis. Be siuvimo mašinos. Bet jeigu reiktų nuveikti ką nors daugiau, kažin ar norėtųsi kam nors rodyti darbo rezultatus. Tai va būtent todėl ir noriu pasiūti tą suknelę: reikės ne tik įverti siūlą į adatą, bet ir matuoti, kirpti, dailinti, gal net paraukti... Sėkmės man.

3. Veggie burger tai toks terminas, reiškiantis daržovių mėsainį. Vertimas, aišku, idiotiškas kokių reta, todėl aš ir toliau sakysiu veggie burger, nes ir kokiu nors daržovių maltinuku vadinti nesinori (žodis "maltinukas" man išvis atmuša norą valgyti, panašiai kaip "tešlainiais" vadinami tam tikros rūšies sausainiai). Taigi minėtasis veggie burger mano akį patraukia jau ne pirmą kartą ir aš griežtai sau pasakiau, kad šis birželis būtinai taps dar vienos maistinės premjeros mėnesiu. Pasakykit atvirai, nejaugi Jums šis nuotraukoje besipuikuojantis gražuolis neatrodo skanus? Aš tai jau beveik dabar galėčiau eiti jo gaminti ir ragauti.

4. Joninės šiemet bus labai gausios, nes kartu minėsim ir visus savo šeimos birželio mėnesio gimtadienius, kurių bus net keturi (iš jų vienas - jubiliejinis), todėl mūsų su sese renginių organizavimo fabrikėlis jau dabar pluša visu pajėgumu galvodamas meniu, pramogas ir dovanas...

5. "Maleficent". Išskirtinis atvejis, kai tokia Angelina'os Jolie negerbėja kaip aš laukia jos filmo. Bet mane žavi šios pasakos treileriai ir pagrindinė daina. Net pačiai keista, bet labai norisi pamatyti ką nors tokio baisiai gražaus ir skoningo.

Birželio mėnesio pažadas:

vėl pradėti vairuoti. Man gėda kam nors ir prisipažinti, bet, nors teises turiu nuo 2005 metų gruodžio, paskutinį kartą vairavau prieš gerus aštuonerius metus (neskaičiuojant poros pavienių vairavimo atvejų, kurių net kelione nepavadintum). Iš pradžių neturėjau ką vairuoti, vėliau neturėjau iki kur ir kodėl vairuoti, galiausiai atsirado didžiulė baimė sėsti už vairo, kuri ir stabdo mane visus šiuos metus. O mokydamasi ir pradėjusi važinėti gatvėmis buvau tikrai drąsi vairuotoja, net mano instruktorius stebėdavosi, kad "tokia jauna, o visai be baimės" (tiesa, tai juk ne visada komplimentas). Bet aš susikaupiau, gerai viską apgalvojau ir nusprendžiau, kad geresnio laiko įgūdžiams atnaujinti, nei vasara - ir būti negali. Todėl dabar šluoju tuos savo drąsos trupinius ir skubu Jus nuraminti: pirmiausiai pasivažinėsiu kokioj aikštelėj, todėl neskubėkit apleisti gatvių...

Iššūkių ir galimybių kupinas birželis jau prasidėjo!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą