2014-06-02

Gegužės buhalterija

Gegužė pralėkė. Greitai ir intensyviai.

Mamyčių diena, kaip ir buvo planuota, paminėta šiltai ir smagiai. Galėjau ilgiau pamiegoti, gavau puikių dovanų: porą nuostabių didžiulių lėkščių ir viso kūno masažą. Žinot, kartais mamytėms (be meilės, bučinių ir apkabinimų) puikiausia dovana yra šiek tiek laiko sau ir savo pomėgiams, todėl aš dar iki dabar esu visa apsipatenkinus

Žinoma, sveikinom ir savo mamas. Padovanojom kiekvienai po nuotrauką, kurioje mes patys maži, o šalia - Ugnė, toje pačioje vietoje arba panašioje situacijoje. Dalinuosi:
Ugnė ir aš ant tos pačios sofos prie tos pačios sienos mano Senelio namuose
Ugnė ir Martynas savo lovelėse
***
Džiaugiuosi, kad pavyko aplankyti Kauno zoologijos sodą. Tiesa, vos mums atvykus pradėjo lyti, todėl pamatėm ne visus gyvūnus, bet kelionė vistiek buvo vykusi. Tiesa, labiau nei visokie tigrai, mūsų mažulę sudomino paukščiai. Pastebėjau, kad ir šiaip jai labai patinka stebėti balandžius, varnas ar antis. Priežastis aiškinuosi, chi chi.
***
Nors ir pavėlavę į šventę, savo brangią draugę Vitaliją pasveikinom, boulingą su ja pažaidėm, šampanu jos gimtadienį aplaistėm, ant kėdės trisdešimt kartų pakilnojom. Oi, žinau, kad šie metai jai bus ypatingi, bet vistiek to linkiu! Mėgaukis gyvenimu ir toliau būk nuostabi!

***
Po ta neaiškia nuotrauka slėpėsi ne kas kitas, o nepailstantieji Aerosmith!!!
Prieš septynerius metus, kai ši fantastiška grupė koncertavo Rygoje, Martynas, aš ir mano tėvai, važiavom į jų koncertą ir tai buvo dovana Martynui gimtadienio proga. Dabar, jiems atvykus į Vilnių, staigmenos sulaukė mano tėvai. Savo tik būsimų gimtadienių proga jie su mumis keliavo į koncertą ir mėgavosi vipinių vietų malonumais ir vaizdais.

Visaip kaip tik įmanoma atkalbinėjom tėtį nuo bilietų pirkimo, nes jau pačią pirmą jų pardavimo dieną, bilietai gulėjo Martyno kišenėje. O tą trečiadienį sutarėm, kad kol mes leisim laiką su draugais, mano tėvai pabus su Ugne. Tai kai jie pagaliau suprato, jog Ugnė sau ramiai ilsisi namuose, o čia JIE keliauja į Aerosmith koncertą, tėtis nutilo ir prisėdo. Tiesa, vėliau atsigavo, o tada jau džiaugsmui nebuvo ribų!

Koncertas buvo fantastiškas! Retkarčiais ponai Tyler'is ir Perry'is priversdavo mane pasijusti tokia sena tarka, kad baisu... Jie tokie energijos kamuoliai, šiek tiek senstantys tik išore, bet tikrai ne vidumi, o jų muzika - nuostabi! Vienintelis šiek tiek nuvylęs dalykas buvo garsas, bet tai jau turbūt arenos specifika, nes patys oro kalviai yra talentingi ir pašėlę kaip visada.

Žodžiu, iki paskutinės minutės pavykusi staigmena, nuostabus Anties apšildymas ir ledinė Algirdo Kaušpėdo choreografija, įdomus ir smagus pačių Aerosmith pasirodymas - viskas buvo fantastiška!

***
Mėsos portretai... Supratau viena: čia ne vieno mėnesio, o ilgo laiko užduotis ir tikslas, nes tobulėti ir mėginti skaniai fotografuoti mėsą dar reikės ne vieną dešimtį kartų, kol rezultatai bus išties šio to verti. Jūsų teismui - azijietiški šonkauliukai ir ponas mėsainis:

Patys matot, iki gerų nuotraukų dar liko keletas šviesmečių, bet aš neprarandu vilties.

***
Drabužių spinta pradėta tvarkyti. Tai tiek.

Puiki gegužė - jau praeitis. Laukia dar puikesnis birželis!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą