2014-06-22

Herr Strudel ir trečias gimtadienis

Šiandien mano kukliam blog'ui suėjo treji. Metų daug, skaitytojų dar daugiau, o aš visdar nežinau, kodėl išvis pradėjo jį rašyti... Tik vis dažniau susimąstau, kad ko nors prasmė juk ne visuomet slypi galutiniame rezultate, kartais, didžiausia prasmė - pats procesas. Tai, matyt, ir yra mano bloginimo priežastis.

Dar visam šiam reikale man patinka galimybė dalintis. Galbūt kažkam būtų smagiau, jeigu dalinčiausi pagamintais patiekalais, o ne nerišliais tekstais ir visdar ne pačiomis kokybiškiausiomis nuotraukomis, bet - žinot ką? - gamindami patys, o ne tiesiog ragaudami, Jūs, mano brangūs skaitytojai ir skaitytojos, kaskart nepastebimai tobulėjate. Tobulėju ir aš pati. O tai man - didžiausias džiaugsmas!

10548. Tiek skaitytojų iki šios minutės aplankė Įkvėpimo blog'ą vedini pačių skirtingiausių priežasčių. Galbūt rimtam tinklaraščiui tai ir neatrodo įspūdingas skaičius (žinau tokių, kurie tokio kiekio svečių sulaukia per dieną...), bet aš branginu kiekvieną iš Jūsų ir jaučiuosi itin pagerbta, jeigu paviešėję pasisemiat įkvėpimo ar naujų minčių.

Linkiu savo blog'ui žengti pirmyn ir nesustoti, o Jus kviečiu skaityti ir komentuoti - čia esate visuomet laukiami!
















Na, o kol laukiam sugrįžtant vasaros ir saulės, siūlau Jums vieną puikiausių pasaulio desertų - štrudelį. Šis dar Astrijos - Vengrijos imperijoje gimęs pyragas per savo amžių tiek keitėsi ir taip sparčiai plito po pasaulį, kad jau beveik pamiršo, koks jis turėjo būti pačioje pradžioje. 

Visgi man jis pats skaniausias toks - tiesiog įdarytas obuoliais ir pasipuošęs ledais.

Jums reikės:

250 gramų bemielės sluoksniuotos tešlos (lankstytos, ne pjaustytos lapeliais),
3-4 didelių obuolių,
cukraus ir cinamono pagal skonį,
nedidelio kiaušinio.

Obuolius nulupkite, išimkite sėklytes ir supjaustykite vidutinio dydžio gabalėliais. Supjaustytus obuolius dėkite į nedidelį puodą, įpilkite šiek tiek vandens (keletą valgomų šaukštų), įberkite cukraus ir cinamono. Kaitinkit ant vidutinės ugnies vis pamaišydami, kol cukrus ištirps, o obuoliai ims minkštėti ir karamelizuotis.

Paskleiskit obuolių įdarą ant atšildytos ir išlankstytos tešlos. Atsargiai susukite tešlos lakštą į ritinį. Dėkite jį į kepimo popieriumi išklotą skardą siūle žemyn, patepkite kiaušinio plakiniu ir kepkite iki 185°C orkaitėje 30-40 minučių arba kol pyragas ims skaniai rusvėti.

Ataušinkite, pabarstykite cukraus pudra ir pasiūlykit rutuliuką vanilinių ledų į kompaniją. Mėgaukitės!

Gražios vasaros Jums ir puikių bloginimo metų man!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą