2014-08-13

Liūtuko gimtadienis

Vakar buvo mano brangiausios sesės gimimo diena. Iš pradžių visi važiavom pasigrožėti Pūčkorių atodanga (kurioje aš, tikra vilnietė, niekad nebuvau lankiusis... gėda.), paskui grįžom namo, sveikinom savo Eglutę, vaišinomės obuolių pyrago keksiukais (?!) su ledais ir uogomis. Turiu pasakyt, kad labai smagiai praleidom vakarą. 

Bet rašau čia ne šiaip, o norėdama pasidalinti mintimi, kuri šovė man į galvą besvarstant, ką dar būtų galima pridėti prie pagrindinės dovanos. Ir tada prisiminiau, kad mano vaikystėje egzistavo tokios knygos, kurias atvertus visi paveikslėliai tarsi atsistodavo, juos būdavo galima judinti, žodžiu, lyg koks teatras. Pagalvojau, kad būtų galima pagaminti tokį atviruką. Ir štai ką man pavyko sumeistrauti:
Kaip matot, čia tikrai ne aukštoji matematika. Reikia tik šiek tiek pagalvoti, pafantazuoti, papaišyti, pakarpyti ir paklijuoti. Aš norėjau tokio tikro gimtadieniško atviruko, su tortu, konfeti, girliandomis ir - šiuo atveju - liūtuku, nes liūtiškesnio žmogaus už savo sesę aš nepažįstu.

Dar kartą labai ją sveikinu! Myliu bučiuoju apkabinu savo nuostabią sesę!

Sulaukę kokios progos pamėginkit ir Jūs pakeisti įprastą pirktinį atviruką savo rankų darbo kūriniu - jis tikrai suteiks daug džiaugsmo visų pirma Jums patiems, chi chi.

Smagios likusios vienos darbo dienos visiems!

2 komentarai:

  1. Ačiū tau, sese, negaliu atsižiūrėti, visos tos smulkios detalės, taip krupščiai ir atidžiai viskas padaryta. Labai priminė vaikystę beje :*

    AtsakytiPanaikinti