2014-04-02

Balandžio reikalai

Galbūt man kokia tai paranoja, bet ar Jums neatrodo, kad šiemet sulig kiekvienu nauju mėnesiu vis daugiau švenčių, progų įvairiausių, darbų? Negali būti, kad čia visiems taip. Matyt, bus tik man.

Bet gal geriau daugiau nei išvis nieko? Daug klausimų man kyla, kaip matot. Kol ieškau atsakymų, pristatau
(žinau, vėluoju. Priežastys nurodytos sakiniu aukščiau) Jums ir sau balandžio  mėnesio TOP 5:






















1. Lai niekas neįsižeidžia, bet man šį mėnesį pats svarbiausias užsiėmimas - mylimo Martyno trisdešimtojo gimtadienio reikalai ir planai. Nėra lengva patikėti, kad štai, lyg iš niekur, jau ir cieli trisdešimt. Bet kas jau kas, o Martynas tikrai gali savimi didžiuotis - jis toks, koks, mano galva, ir turi būti tikras trisdešimtmetis: daug pasiekęs profesionalas, visdar gražus ir jaunas vyras, kuriam itin pasisekė meilės srity (apie jo nepaprastą žmoną šįkart nesiplėsiu), kurio kasdien bėga pasitikti pasiutus dukrytė ir visada nuoširdžiai laukia bičiulis Bartas. O dar būrys draugų ir artimųjų... Bet žinot, jis visdar turi milijoną neįgyvendintų svajonių, norų ir planų, o tai yra svarbiausias dalykas, nesvarbu, kelintą jubiliejų ar gimtadienį šventi.

Be to, dabar iki lapkričio pabaigos aš būsiu jauniausias suaugęs žmogus mūsų šeimoje. Tai taip guodžia, Jūs net nenumanot.

2. Kalbant apie žemiškus dalykus, mane jau ilgą laiką vilioja focaccia - tokia itališka duona, įdaryta kuo nors skaniu: alyvuogėmis, šviežiais arba džiovintais pomidorais, česnakais ir kvapniausiais prieskoniais. Nežinau, kas mane iki šiol sulaikė, bet daugiau priežasčių atidėlioti šio grožio kepimą nebesugalvoju, todėl tikrai mėginsiu.

3. Šiemet Velykos vėlyvos, ir tai tiesiog nuostabu, nes tikimybė, jog būtent tą sekmadienį ne(be)bus sniego yra išties didelė! Todėl labai jų laukiu ir jau renku idėjas bei seku šiųmetes velykinių madų tendencijas. Su mylimiausia sese Egle planuojam skirti daug dėmesio dekorui, nes su metais pradeda išties atsibosti tas šventinis tiesiog apsivalgymas ir tiek. Norisi tikros šventės, apsuptiems gražios aplinkos, jaukios atmosferos ir smagių užsiėmimų. Sesės to the resque!

4. Pilateso treniruotėje yra daugybė įvairių pratimų su vadinamuoju gimnastikos kamuoliu. Ir man jie patinka (beveik visi). Bet yra vienas toks, man iki šiol sunkiai įveikiamas. Reikia vidinėmis blauzdų pusėmis ir pėdomis suspausti kamuolį, jį laikant pakelti per kelius ištiestas kojas aukštyn ir nepaleidžiant kamuolio kryžiuoti kojas tarpusavyje. Žodžiu, kojos kryžiuojasi, kamuolys sukiojasi - smagumėlis! Tačiau smagu tik žiūrint į trenerę, nes kas per siūlai siūlai susivykit, siūlo galo nepavykit vyksta su mano kojomis ir kamuoliu, tai net ir nupasakot sunku. Tai štai pasižadu sau, kad iki mėnesio galo aš vistiek šitą pratimą įveiksiu. O tada garbingai mirsiu tiesiog ant mankštos kilimėlio. Juokauju, žinoma.

5. Vakar pradėjau skaityti Gilbert Keith Chesterton "Tėvą Brauną". Labiausiai, prisipažinsiu, akį patraukė ne detektyvinių apsakymų žanras (nors ir jį labai mėgstu), bet paties autoriaus biografija, galiniame viršelyje bylojanti, jog ponas Chesterton'as "ketino tapti dailininku, o tapo stebėtinai produktyviu literatu". Šis sakinys mane netikėtai paguodė ir priminė, jog galimybė tapti tuo, kuo iš tiesų nori, o ne tuo, ką esi baigęs, yra didelė, o lakštingala negali nečiulbėti.

Balandžio mėnesio pažadas:
pranokti pačiai save. Atleiskit, kolkas negaliu išduoti detalių, bet būsit pirmieji, kurie sužinos, kas ir kaip.

Šventiško, pavasariško, šilto ir įkvepiančio balandžio visiems!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą