2014-01-02

Sausio reikalai

Štai ir naujas skaičius visur aplink. 2014. Man jis labai gražus ir, sakyčiau, įkvepiantis.

Jau esu minėjusi, kad man sausis nė iš tolo nekvepia pošventine depresija, nes šventės mūsuose tik įsibėgėja. Jau dabar aišku, kad visi šio sausio savaitgaliai bus rezervuoti malonioms pareigoms: Senelio jubiliejui, Močiutės gimtadieniui, Ugnės pirmajai sukakčiai, mano tėčio vardadieniui... Žodžiu, ilsėtis nėra kada, o juk gyvenimas ne tik iš švenčių sudarytas, dar ir kasdienių reikalų apstu (nupuošti eglutę, kokius 7 kartus nusilakuoti nagus, pavartyti žurnalą, pasivaikščioti lauke, parašyti įrašą blog'e - tiesa, nebūtinai tokia eilės tvarka), todėl raitojuosi rankoves ir pirmyn!

Norėčiau išskirti savo sausio TOP 5, tikiuosi, jis įkvėps ir Jus vienam kitam malonumui:
























1. Beatos darbo knyga, lydėjusi mane visus praėjusius metus. Šiemet ji nauja, kitokia, dar romantiškesnė. Užrašyti planai labiau linkę būti įgyvendinti (tai bent sakinį surezgiau!), todėl aš dedu nemažai vilčių į šią užrašinę...
2. Laukiam laukiam naujausio Emilio Vėlyvio kūrinio "Redirected/Už Lietuvą!". Visada smagu džiaugtis už savus, ypač, kai iš anksto žinai, kad rezultatas bus vertas dėmesio. Tiesa, dar ir visų išgirtas "Kaip pavogti žmoną" nežiūrėtas, tai karameliniai spragėsiai bus valgomi mažiausiai du kartus šį mėnesį.
3. Savo nuostabaus, jauno, paties mylimiausio ir vienintelio Senelio aštuoniasdešimtmečiui kepsiu šį kitokį medaus tortą. Neslėpsiu, labai tikiuosi sublizgėti...
4. Mūsų Ugnei sueina vienas metas! Tikiuosi, pavyks visi sumanymai šia tema, o mūsų mažulė bus kaip niekad geros nuotaikos, pailsėjusi ir linksma (fingers crossed, kaip sakoma).
5. Mano gražuoliai pumiukai ištikimai tarnavo ruošiantis Kalėdiniam bėgimui ir dalyvaujant jame. Net ir po šližikų/silkių/kisieliaus fiestos, šiemet besitęsusios po visą Lietuvą jie padėjo man nubėgti visus užsibrėžtus 12 kilometrų. Tikiuosi, draugausim ir toliau - oras bėgimui daugiau nei palankus.

Sausio mėnesio pažadas:
susitikti papietauti/išgerti kavos/pagaliau apsikeisti Kalėdų dovanomis su brangiausiomis draugėmis - Kristina ir Vitalija.

Sako, gera pradžia - pusė darbo. Linkiu gerai pradėti, nepritrūkti ryžto bei drąsos ir nenustoti norėti!
Su Naujais!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą