2015-08-07

Rugpjūčio reikalai

Karštis mane gerokai pristabdė, todėl ir pažadai truputį vėluoja. Bet rugpjūčio mėnesio TOP 5 jau čia:

1. Šį mėnesį noriu kaip reikiant išnaudoti avietes ir gervuoges. Nesu tikra, kaip labai originaliai pavyks tai padaryti, bet vieno patiekalo su avietėmis jau tiesiog laukiu nesulaukiu!

2. Rugpjūčio 12 dieną - mano sesės Eglės gimtadienis, o ją nustebinti tikrai nėra paprasta, todėl aš jau turbūt nuo pernai metų rezgu vieną tokį planą... Pirštai sukryžiuoti, tikiuosi, pavyks.

3. Taip jau nutiko, kad šiemet savo namuose suteikiau prieglobstį kelioms įvairaus kalibro cukinijoms, todėl esu maloniai priversta kažką iš jų prifantazuoti. Ir tai tikrai nebus blynai ar sriuba, pažadu Jums.

4. Šio mėnesio pabaioje - ketvirtosios mūsų su Martynu vestuvių metinės. Nuskambės nelabai kaip, bet jausmas toks, kad pačios vestuvės tikrai buvo žymiai seniau, nei prieš ketverius metus. Daugiau pamąstymų šia tema - mėnesio pabaigoje.

5. Nors visiems žinoma, kad aš su rankdarbiais itin nedraugauju, šį mėnesį nusimato bent jau mandagus teorinis sudalyvavimas siuvimo procese. Mano sesė Eglė, kuri, priešingai nei aš, yra ypač gabi šiuose reikaluose, sugalvojo mano Ugnytei pasiūti gražius pataliukus. Labai graži medžiaga jau nupirkta, dabar beliko tik prisiverst paliesti siuvimo mašiną...

Neišsilydykim!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą