2015-11-03

Lapkričio reikalai

Po labai ilgos ir niekaip nepateisinamos pertraukos (spalis buvo tikrai labai intensyvus visokiom prasmėm...) grįžtu į blogą su lapkričio mėnesio TOP 5:

1. Jau šį penktadienį darbe švęsim Pyragų dieną. Šiemet pasižadėjau pasirūpinti saldžiu pyragu, todėl dabar šluostau dulkes nuo savo to do sąrašų ir bandau išsirinkti, kuo galėčiau nustebinti savo mylimas koleges. Išvis, kai pagalvoju, kaip man pasisekė su turimu kolektyvu... Tiek mėgstančių gaminti, ragauti ir švęsti (o paskui lieknėti kartu), kad tiesiog džiaugiasi širdis!

2. Šis lapkritis bus jau devintas skaičiuojant nuo mūsų su Martynu pirmojo pasimatymo. Ši data pati savaime labai svarbi ir graži, bet tikrai reikės ir kaip nors specialiai ją paminėti.

3. Lapkričio gale man sueis trisdešimtvieneri. Daug tai ar mažai - kolkas nežinau. O gal nei žinoti, nei galvoti apie tai visai nebūtina? Platesnės išvados ir detalesni pamąstymai jau greit.

4. Kol dar yra moliūgų, norėčiau ne tik ką nors iš jų pagaminti, bet ir pafotografuoti, nes tai yra reto fotogeniškumo daržovė, vadinasi - mano džiaugsmas.

5. Na, ir žinoma, obuoliai. Nors jų šiais laikais būna visus metus, visgi tikrasis obuolių laikas - ruduo. Pažadu Jums bent viena obuolinį receptą!

Lapkriti, Tu nuostabus!

5 komentarai:

  1. 31ojo gimtadienio proga tortas juodas, kazkaip primena verbas.... ir murziną Kaziuką, lietų ir purvą. Nežinau kodėl ta torto nuotrauka man tokias emocijas sukėlė, bet tikiuosi kad 31asis tau bus spalvotesnis ir linksmesnis. O beje dėl obuolių tavo gimtadieniui kaip tik kai ką planuoju su obuoliais ;) tikiuosi užteks kantrybės man
    ir beje jeigu moliūgų po fotosesijos nebereikės tai aš lauksiu jų savo virtuvėje, nes labai noriu tirštos moliūgų sriubytės, kuriuos niekaip nepagaminu dėl pagrindinio ingridiento nebuvimo :s

    AtsakytiPanaikinti
  2. o man, priešingai - nesveikai elegantiškas tas jo juodumas: )
    moliūgų reikės, pati žiūriu, kad nepritrūkčiau, nes sumanymas yra išties nemažas: P

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gaila kad nepralaimejei musu konkurse,o tai mes taip tikejomes ypatingos moliugu sriubytes paragauti !

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nijole, man nebūtini jokie konkursai, kad palepinčiau Jus; )

      Panaikinti
  4. Gaila kad nepralaimejei musu konkurse,o tai mes taip tikejomes ypatingos moliugu sriubytes paragauti !

    AtsakytiPanaikinti