2012-05-14

Pirmadienio septynetas

1. Praėjusį pirmadienį iš viešnagės Landane grįžo mano mylima sesė Eglė. Ir nors šiemet nebuvau labai gera mergaitė, vistiek sulaukiau puikių dovanų!
Papuošalų keksiukams, pyragams ir sausainiams bei kokiam karštam šokoladui:
Ir, žinoma, papuošalų MAN:
Dabar, kaip suprantat, svajoju tik apie du dalykus: saldumynų kepimą ir važiavimą prie jūros.
2. Dar ji parvežė pačių geriausių scottish shortbread sausainių:
Bet kadangi jų visada maža, jau kelintą kartą kepu juos pati. Esu išbandžiusi trejetą receptų, bet tie, kuriuos kepiau vakar - mano favoritai, nes skoniu išties panašiausi į originalus. Išvaizda - ne, bet čia jau ne sausainių kaltė...
Receptas iš čia. Paprastas ir greitas kaip du kart du, o rezultatas - kaip... Nenusakoma žodžiais tiesiog!
3. Ar prisimenat tokį vieną puikų serialą "Home Improvement"? Mes prisiminėm ir dabar kaifuojam. Jaukus, išmintingas, juokingas. Geras!
4. Miškas pavirtęs tikromis džiunglėmis: viskas žalia, tiršta, čiulba pačiais įvairiausiais balsais... 
Nežinau, toks jausmas, kad dar niekada gyvenime nemačiau toookio pavasario. Matyt, neatidžiai žiūrėdavau, chi chi.
5. Jau ketvirtadienį, iškart po darbų lėksim į Smilgius! Švęsim mano mylimos anytos gimimo dieną - žinau, bus smagu. Negaliu sulaukt!
6. Praėjusį antradienį buvau susitikime su buvusiais kolegomis iš telekomunikacijų bendrovės "B". Kažkada ne metus ir ne dvejus visi kartu dirbome labai svarbų ir smagų klientų aptarnavimo darbą, todėl kalbų ir bendrų temų niekada nepritrūkstam. Taip miela buvo visus pamatyti! P.S. Mindaugai ir Juliau, jeigu skaitot šitas eilutes, pažadu greitu laiku sukurpti blog'o įrašą būtent Jums apie naudojimąsi Google Reader'iu ir kitais modernaus technologijų pasaulio atradimais (sakinys, kurio niekad nesitikėjau parašyti, chi chi).
7. Rytoj su Martynu lekiam į susitikimą su Algimantu Čekuoliu. Visiems norintiems - dar nevėlu prisijungti!

Nuostabios Jums savaitės, pupuliai ir pupulės!

2 komentarai:

  1. Įdomus tinklaraštis. Gaila, kad nėra niekur mygtuko "Sekti/Follow".

    AtsakytiPanaikinti
  2. Irena, ačiū už gražius žodžius ir už pasiūlymą.
    O kadangi skaitytojo žodis man - beveik įsakymas, dešinėje blog'o pusėje jau yra galimybė tapti sekėju: )

    AtsakytiPanaikinti