2012-05-09

Apie superherojiškiausią superherojų

Prieš keletą dienų žiūrėjau filmą. "The Avengers". Filmas ypatingas tuo, kad jame susitiko visas būrys superherojų. Šio susitikimo tikslas paprastas ir nuspėjamas - apsaugoti Žemę nuo blogiečių užvaldymo, tačiau... 

Jis didelis ir stiprus kaip Hulk'as. Kartais gali būti toks pat įsiutęs ir aršus jeigu reikia kovoti už teisybę, pastatyti į vietą kokį nesusipratusį ar blogai besielgiantį. Visgi jis jautrus ir geraširdis kai vyksta kas nors griebiančio už širdies.
Jis tvarkingas, gražus ir gerai išauklėtas kaip Captain America. Visgi esant reikalui, nedvejodamas apgintų ne tik mane, bet ir savo šalį.
Jis karštakošis, drąsus ir mėgstantis nuotykius kaip Thor'as. Visgi yra savarankiškas, turi tvirtą nuomonę ir nepalaužiamą atsakomybės jausmą.
Jis žavus, puikiai juokauja ir domisi technologijų naujienomis kaip Iron Man'as. Visgi yra protingas, tikras savo srities žinovas ir aistruolis.

Jis yra visi šie superherojai viename. Ir dar daugiau. 

Jo ūgis - 182 cm.
Akys rudos.
Plaukai beveik juodi.

Ypatingos galios:
gali nuskraidinti mane iki lubų dangaus
geba kasdien rasti būdų nejuokais mane prajuokinti
moka stebuklingai įkvėpti 
yra nepakeičiamas įtikinėtojas
gali tiesiog čia ir dabar sukurti neįtikėčiausią istoriją
pasižymi ypatingu darbštumu ir atkaklumu
moka vos vienu sakiniu sukelti laimės ašarų krioklį

Ponios ir ponai, susipažinkite -
superherojiškiausias superherojus
mano vyras Martynas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą