2012-02-13

Pirmadienio septynetas

1. Nuostabus, šiltas, puikių sumanymų kupinas The PigBear - skaitinėjau žiūrinėjau visą rytą.
2. Tvarkydama savo mamos diplomus, pažymėjimus, sertifikatus ir licencijas radau voką, ant kurio mano ranka užrašyta Akvilės pinigėliai. Jame - lygiai trys šimtai litų! Kažkada, labai labai seniai, net neprisimenu kada, daviau jį pasaugoti mamai - nei kodėl, nei kam... Žodžiu, it made my day. And my week too.
3. Jau tuoj kepsiu labai skanius, nors ir šiek tiek darbo reikalaujančius sausainius. Mano skoniui jie - beveik tobuli. (Foto galbūt rytoj.)
4. Iš visos širdies džiaugiuosi Adele's talentu ir pasiekimais, kuriuos šiųmečiai Grammy tik įvertino. Lietuvos ryto televizija laisvąjį ketvirtadienį rodys visą renginį.
5. Parsitempę namo pusantro kilogramo sveriantį Pomelo, pasimėgaukit šiuo sausu, bet sultingu (!) vaisiumi.
6. O stebukle! Nebuvau mačiusi šio filmo! Subtilus ir jausmingas, juokingas ir mielas. Neidealizuoju tarybinių laikų, ginkdie, tiesiog filmo tema - amžina, todėl - įdomi.
7. Žinau, kad turbūt liksiu nesuprasta, bet kartais reikia tiesiog taip, viešai, pripažinti, kad esu egoistė ir džiaugiuosi, kad nors ir labai sirgdamas, mano mylimas vyras yra namuose. Patinka pusryčiauti neskubant, patinka virti jam arbatą ir pjaustyti citrinas, patinka glostyti karštą kaktą... Žinau, aš tiesiog baisi. Ir dar meilės dienos išvakarėse... Baisu baisu.

Širdį pripildančios savaitės, Jums! 


P.S. žadėtieji sausainiai:

2 komentarai: