2016-03-06

Kovo reikalai

Kovas laukia šviesus ir pilnas visko, todėl nekantrauju pradėti. TOP 5:





1. Šį mėnesį - mano vardadienis ir aš jau esu suplanavusi mažutį, bet labai skanų meniu savo svečiams, kurių, tikiuosi, sulauksiu net ir darbo dienos pavakarę.
2. Man tiesiog verkiant reikia pradėti mankštintis. Bent namuose, ant kilimėlio. Bent pusvalandį per dieną. Bet kasdien. Kasryt. Nebegaliu pakęsti tos sunkios savijautos, kai nepaisant paros meto jautiesi kažkoks mieguistas, pavargęs, tarsi įsijungęs energijos taupymo režimą. Teateina tam galas!
3. Iki Velykų būtinai noriu spėti prisidaiginsi visokių skanėstų: ridikėlių, saulėgrąžų, pipirnių, šiaip žolytės... Esu labai dėkinga Ugnės darželiui, kurio organizuotoje pavasario mugėje, vaikai prekiavo vazonėliais su daigintomis sėklytėmis. Gali mažieji, galiu ir aš!
4. Dar iki Velykų noriu spėti išblizginti namų langus. Štai ir atėjo užmokesčio už - didžiulius, nuo grindų iki lubų besitęsiančius - langus diena. Matyt, tiesiog vieną rytą praleisiu mankštą ir vietoj jos, pamojuosiu rankomis, kol išgausiu tikrai mane tenkinantį stiklo blizgesį.
5. Velykos šiemet tokios ankstyvos ir aš labai dėl to džiaugiuosi! Nes su jomis visuomet ateina tikrasis pavasaris. Šiemet ir vėl bandysim viską organizuoti dviese - tik mano sesė Eglė ir aš. Planas jau yra, beliko milijonas darbų darbelių ir... viskas!

Šilto, saulėto, darbingo ir šventiško kovo Jums visiems!

2 komentarai: