2013-05-14

Saldus alkoholis man ne brolis

Kartais, kai pritrūksta minčių, kokia dovana ar dovanėle pradžiuginti mielą žmogų, pagalbos ranką ištiesia... maistas! Štai mano sesė Eglė tikrai labai džiaugiasi, gavusi butelaitį pieniško likerio. Žinoma, mano gamybos.
Maždaug 750 ml buteliui reikės:

1 valgomo šaukšto karšto vandens,
2 arbatinių šaukštelių tirpios kavos,
1 indelio karamelizuoto sutirštinto pieno ("Rududu"),
1 stiklinės neriebios grietinėlės,
300-400 mililitrų brendžio.

Kaštu vandeniu užplikykit tirpią kavą.

Puode ant mažos ugnies nuolat maišydami ištirpdykit karamelizuotą sutirštintą pieną, kol jis pradės skystėti. Supilkite grietinėlę ir brendį (jo pilkit tiek, kad gautumėt norimo stiprumo gėrimą). Viską gerai išmaišykit.

Supilkit gautą likerį į švarų butelį. Laikykit šaldytuve.

Nors originalus receptas siūlo suvartoti viską per dvi savaites, mano patirtis rodo, kad ir per mėnesį tinkamai laikant, šiam saldumynui nieko nenutinka.

Įpylę į taurę, galite atvėsinti pora ledo kubelių.

P.S. atvirai sakant, sunkiausia šio darbo  dalis - paruošti butelį: žinot gi, kaip kartais neįmanoma nulupti etikečių. Toks įspūdis, kad jos buvo priklijuotos dar pučiant patį butelį, todėl tarsi įaugo stiklan...

P.P.S. pati tokių saldžių alkoholių nemėgstu (gėrimas turi būti arba saldžiarūgštis/rūgštus, arba kartus), bet džiuginti artimuosius man labai patinka...

Blaivios Jums darbo dienos!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą