2015-01-02

Sausio reikalai

Nauji metai, naujas mėnuo, nauji norai ir planai. Naujas ir TOP 5:

1. Naujas, ir, atrodo, smagus lietuviškas filmas "Nepatyręs" - mūsų sausio mėnesio planuose. Tikiuosi linksmo ir šiek tiek awkward seanso, bet ir kažkokios malonios šviesos akiai ir širdžiai tiesiai iš didžiojo ekrano.

2. Priešaky - Ugnės antrasis gimtadienis. Ir naujas iššūkis - šventė darželyje. Nesinorėtų perspausti ir padauginti, bet žinant, kiek sumanymų jau dabar sukasi mano galvoje, bus nelengva. Ačiū dievui, darželio auklėtojos yra sveiko proto, tai tikiuosi, kad esant reikalui nuleis mane ant žemės, chi chi.

3. John C. Parkin knygą "F**k it. Idealus dvasinis kelias" jau pradėjau ir dabar kasvakar laukiu nušvitimo ir atsivertimo į tikrąjį atsipūtimą. Nežinau, kiek šioje knygoje yra tiesos, bet kad man jau seniai reikėjo nusiraminti, atsipalaiduoti ir nustoti nervintis net dėl smulkiausių pasaulio smulkmenų, tai yra neginčijamas faktas.

4.  Mano mylimai močiutei iš mamos pusės šį sausį sueis aštuoniasdešimt ir aš jau jaučiu, kaip grįžta smagūs vaikystės ir paauglystės prisiminimai... 

5. Tais laikais egzistavęs Kuršėnų vyniotinis su nuostabiu varškės kremu - vienas iš poros man tikrai labai patikusių pirktinių desertų. Šiais laikais jo ragavau gal kokius tris kartus, bet skonis buvo tikrai nekažką... Išpurenta, iškedenta ir kažkaip dirbtina. Todėl metu sau iššūkį: gaminsiu jį pati. Rizikos ir darbo nemažai, bet vien varškės kremas yra vertas visų pasaulio pastangų. 

Metai nauji, bet kai kas nesikeičia: švenčių nemažėja ir tikslai - ne paprastėja, o kaskart darosi vis didesni. Dievinu tai!

Atsipūskim po švenčių ir pirmyn tolyn!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą