2014-10-01

Spalio reikalai

Nuostabusis, spalvingasis spalis jau čia! Štai jo TOP 5:
1. Visiškai netikėtai jau nuo šiandien mūsų Ugnė pradės eiti į darželį. Kai apsilankė ten kaip svečias, atrodė baisiai susidomėjusi, drąsi ir patenkinta, todėl aš dabar laikau suspaudusi kumščius, čiūrikus ir kitaip burtauju, kad tik tas jos susižavėjimas nedingtų su pirmuoju atia atia... Linkiu jai naujų draugų, naujų žinių, naujų nuotykių! O mudviem su Martynu - drąsos ir kantrybės, nes darželis yra didesnis išbandymas tėvams nei vaikams, man regis.

2. Mano rankas ir mintis jau šildo švelniai rausvų siūlų kamuolys, kuris, kaip tikiuosi, netrukus pavirs šilta skara/šaliku ir kepure mano pupai. Pasiilgau mezgimo, kažin kodėl taip seniai nieko nebemezgiau, kad turbūt nebemokėsiu naudotis virbalais, cha cha.

3. Visai neseniai pirmą kartą paragavau turkiškos baklavos ir likau nustebinta, kad net būdama pirktinė ir iš dėžutės, ji buvo visai skani. Šį mėnesį pažadėjau sau pagaliau išmėginti šį - tikrąja žodžio prasme - saldumyną, tuo pačiu pirmą kartą pačiupinėsiu lepiąją filo tešlą... Žodžiu, maksimalių išbandymų metas jau čia pat!

4. Dar du šio mėnesio norai - naujausi lietuviški filmai. Intriguojantys "Gustavo nuotykiai" ir apdovanotasis "Lošėjas". Su abiem sieju labai daug (skirtingų) vilčių, o matyti, kad lietuviams pasiseka - daugiau nei fantastiškas jausmas!

5. Mano sena sena, bet niekaip neišsipildanti svajonė - suorganizuoti rimtą Halloween'o vakarėlį, todėl šiemet mėginsiu pagaliau ją įgyvendinti. Kruopščiai paruošti kostiumai, baisus maistas ir gėrimai bei nuostabūs svečiai aplink - štai tokia nekalta ta mano vizija. Aš taip nekantrauju, Jūs neįsivaizduojat!

Laukia pilnas naujų patirčių spalis, todėl jau dabar raitojuos rankoves ir virpančia širdim žengiu į priekį!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą